Vilken helg!

I fredags jobbade jag till klockan fem och sedan så promenixade jag ner till Emelie för en Lets dance myskväll.
Så ringer syster och berättar att det brunnit hemma hos pappa! Jag kände paniken i hela kroppen, fy fan vilken känsla de va.
Sedan berättar hon att pappa och kevin hade varit ute så dom hade klarat sig helt oskadd. Tack gode gud för de!
Uscha!!
Sedan så stöter jag på världens drygaste människa hemma hos Emelie. Helkonstig typ!:P
Så blev de äntligen lördag, och efter lite sömn och oro över pappa och huset så försökte jag ändå vara pigg.
Ut till birsta en sväng med Emelie och Maria :)
Hem, duscha och laga mat. så kom dom två mariorna och vi åt lite tacos osv! Väldans trevligt.
Sedan kom Emil förbi med några kompisar så vi spelade lite twister och våghals:D Askul !
Hade riktigt trevligt faktiskt:)
Hela kvällen hade kunnat varit asbra, bara om de inte fanns människor runt omkring en som gör en så arg.
Jag blev så sjukt besviken på en person som jag tyckt jättebra om. trots massa skit! Men den här personen ska jag aldrig mer ägna någon som helst tid på. Inte en chans i hela världen.
Hoppas jag slipper höra från den personen, så jävla arg!
Men så träffade jag någon som gör mig så glad, men samtidigt så ledsen. Blev lite glad iallafall, en stund:)
Man kan inte alltid få som man vill!
Men i det stora hela så va kvällen bra :)

Idag så har jag varit ut till min underbara farmor och pappa i söråker! När jag och syrran kom dit va bordet dukat och så fick vi asgod mat:D Farmors mat är alltid bäst <3
Fikade lite och pratade massor, saknar dom så fruktansvärt redan :(
Innan vi skulle med bussen hem så for vi upp till pappas hus och kikade.
Usch hur de såg ut:( Alldeles sotit överallt. man skulle kunna tro att persiennerna va nere för de va så mörk där.
Kändes jättejobbigt att vara där och kolla. Tycker så synd om min lilla pappa :( stackarn..

Nu ska jag snart hoppa i säng. har en jättelång arbetsvecka framför mig! så de är bäst att jag är utvilad :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0