Om jag bara kunde....

så skulle jag gråta lite och tycka synd om mig själv för jag har så jääävla ont i huvet.
Kan knappt röra på skiten så värker de! Blää.. Fryser, hostar och fräser. Om det här är någon jävla superförkylning så kan den dra åt helvete för de har jag verkligen inte tid med:P
Ska ju träffa chefen på solhaga imorgon och sedan jobba hela helgen och ända till på onsdag. sedan är det båtdax!
Så jaa.. finns ingen tid alls till att vara sjuk.
Har blött jättemycket näsblod till och från hela kvällen också :S Längesedan jag gjorde de.
Vet inte vad de kan bero på, men jag hoppas att de ger sig:)

Nu väntar jag på att lillasyster ska sluta jobba och komma hit.
Ska gå och tvätta ansiktet och hoppa i en pyjamas och sedan på med stortäcket och bosätta sig på soffan tills de är dax att sova:)

Kommentarer
Från: Jannice

Det kanske börjar bli dags för dig att ta det lite lugnt.. Tror du ska få flytta hem till oss snart igen!

2011-03-11 @ 07:28:07
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0