För lite tid...

Har absolut inte haft någon tid alls till att lägga någon energi på bloggen.
Vet inte om jag ska lägga ner hela den här verksamheten,!:P

Va ju på kryssning för en vecka sedan, förmooodligen de roligaste jag någonsin gjort:D Helt sjukt galet roligt.
Kan tametusan inte ens beskriva hur roligt de va!:D
I maj ska vi åka med jobbet så de blir nog minst lika roligt :)

Inte långt kvar till sommaren nu, och jag ska ju jobba på Solhaga i sommar. Kommer bli roligt med lite ombyte, menn jag önskar att jag kunde ta med mig alla mina arbetskamrater :( Sedan till hösten så är det stora planer på gång :) Eller vi har inte kommit så lång i planeringen än, haha!! Men de ska vi väl ta tag i så småningom. Kommer bli grymt roligt iallafall :D Vill inte säga vad de är riktigt än just eftersom ingenting är 100 än så de tar jag framöver :)

Lite Volbeat på högsta volym nu och städning innan de är dax att dra sig utöver kvissle för att jobba kväll :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0