Är man inte trött så blir man..

Nu har jag lyckas sova bort hela förbannade jävla kvällen!
Förr gjorde jag alltid så, somnade när jag kom hem efter jobbet/skolan också sov jag tills de va dax
att gå och lägga sig.
Jag brukar inte alla gånger ha problem med att somna sedan, utan de är ju de att man bara blir så jäkla less..
Det finns ju andra saker man hade kunnat gjort isället!
Men, men..

Idag har det varit sånt där jätteskönt väder igen :) De här vädret är ju inte så svårt att anpassa sig efter ;P Underbart.
Sa till Emelie på väg till jobbet imorse, de är när det är sånt här väder som man förstår varför vi verkligen behöver vintern. Jag menar, om vi inte fick ha den här vinter, massa kyla och snö som man mesta dels går och svär över, så skulle vi inte uppskatta solen och värmen lika mycket.
Jag tror faktiskt att sommaren inte alls skulle bli lika rolig om vi inte fick gå och svära halva året :)
Synd nu bara.. de kommer väl någon dag här när de blir jättekallt och de blir nå jävla snöoväder;P De är ju trots allt bara 1 mars, och vi bor ju i sverige så man vet aldrig ;)

Nu ska jag borste gaddarna och hoppa isäng!
Ska ju upp imorgon och jobba lite :) Efter jobbet ska jag sola och sedan så ska jag ta en promenad!:) så jag hoppas på att vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0