Världens längsta fredag...

Den här dagen har varit så himla lång, nu väntar jag bara på att de ska bli natt så jag kan sova:P
Förmodligen den tråkigaste fredagen hittills det här året. Jag har AAAABSOLUT ingenting att göra! Tvättar lite iallafall så jag ska ha något att roa mig med.
Senare blir det lite lets dance och grönsaker och dipp!
Dom senaste dagarna har jag kännt mig, tjock, ful och min hy har blivit så dålig. Jag har varit lätt irriterad och humöret har varit som en bergochdal bana.
Idag kom rödluvan som ett brev på posten, så jag fick svaret på varför jag mått som jag gjort. Blääää! Less man kan bli. Tur att de bara varar några dagar så man blir glad sedan igen.

Isåg att jag skulle behövt badat föttera och när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt att köpa en fotfil.
De sög ju ganska hårt.
Nu ska jag iallafall föna håret och sedan ta med mig täcket och lägga mig på soffan, tycka lite synd om mig själv och sedan ändå inse att jag har mycket annat som jag kan vara glad och tacksam för :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0