Sjuk som fan..

Har varit och hälsat på Jannice och Mats en sväng, de va väldans trevligt att få träffa dom och barnen.
Synd bara att jag skulle bli sjuk.
Hade lite ont i halsen igår och va snorig, började känna mig lite febrig på kvällen men de gick ändå för sig.
Åsa kom bort och klippte mig, jättesnyggt:D Och kort ;) Blev toknöjd iallafall även om jag inte riktigt blivit van än :P

Somnade nästan direkt när jag la mig, otroligt nog? Bara de är ju ett bevis på att jag inte va nå pigg.
Och imorse när jannice väckte mig för att åka hem, så hade jag sånna sjuka magsmärtor!
Började må lite illa och va så rädd att jag skulle åkt på någon magsjuka eller nå sånt.
Jag fattade inte hur jag skulle klara mig hela vägen ner till sundsvall utan att spy!
När jag kom hem däckade jag på soffan på en gång. Och när jag vaknade va magsmärtorna borta som tur va, hade inte klarat en hel dag med dom:S
Nu har jag mest bara legat och sovit hela förmiddagen, skulle haft lite alvedon och halsisar.. Men vill inte gå ut någonting!
Jag vilar och dricker massor med vatten, har en låång jobb helg framför mig så jag måste bli pigg!
Jag inte råd att förlora en massa timmar:S


Kommentarer
Från: Jannice

Krya på dig gumman! <3 Glömde ju säga hur kul jag tyckte att det var att du hälsade på. Vi måste träffas oftare! Insåg ju hur mycket jag saknar dig.. Puss

2011-02-16 @ 12:36:16
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0