Oj oj oj...

Kan inte riktigt bestämma mig vem som är fulast...







Man önskar ju att TV4 hade valt lite ögongodis till fredagarna istället!
Här sitter man, ensam och övergiven. Det är väl inte mycket begärt att Tvn ska ha en fin pojke i rutan som jag kan titta på?
Men, men.. De är ju underhållning iallafall ;)
Känns lite tråkigt utan Emlan ikväll, vi brukar ju alltid titta på lets dance tillsammans och skratta tills tårarna rinner.
Men vi har kommenterat allt via telefon i pauserna iallafall:P
De är så när hon ska hålla på och jobba när en annan är ledig!

Känns lite konstigt att jag ska vara ledig imorgon, har inga planer alls!!!:O Jag har liksom glömt bort hur de är att vara ledig och inte ha något alls att göra. Blir väl en lååångpromenad iallafall, röra lite på fläsket! Dax för de nu, bikini säsong snart ju :S Bläää!!
Går förbi gymmet varje dag, tittar extra länge och hoppas på att bli vältränad. Men jag har börjat inse att de inte funkar. Man måste röra på sig också om de ska hända något :O
Dummaste någonsin tycker jag ;)

Kommentarer
Från: semliz

HAHA!! älskar sista bilden!!!!!!!!! hahahahah

2011-02-04 @ 23:30:36

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0