Jag är så glad:D:D

Nordeken ringde förut och berättade att Karim ska flytta in i min gamla lägenhet den 1 mars för dom har hittat någon som tar hans:D Så jäkla glad jag blev, slipper sista månaden med dubbla hyror;D De va som en sten lättade från mitt hjärta.
Så den 25 är de besikting av lägenheten och sedan så är jag fri den ;)

Försöker inbilla mig själv att jag börjar piggna på mig, läget är nog inte så bra! Men jag är så glad att jag känner mig friskare:P
Hoppas på att kunna jobba imorgon och hela helgen, har inte råd att förlora massa timmar.
Börjar bli dax att spara lite pengar så att man kan ha lite semester i sommar :)
ska lägga mig och sova lite till, sedan måste jag ta en dusch.. Man känner sig ju inte som världens mysigaste när man har legat under ett täcke hela dagen:P Men skönt har de varit, även om jag är alldeles för rastlös att ligga en hel dag.

Kommentarer
Från: Jannice

Ditt hår var ju inte så fräscht imorse heller :P

2011-02-16 @ 19:39:32
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0