Februari..

Redan alltså, de va ju nyss julafton ?:O
Har en del saker att se fram emot nu känns de som :)

11 februari, Håkan Hellstöm på stadshuset
19 februari, Emelie tänkte fylla år, ev. lite knytkalas hos en arbetskompis
Mars, kryssning
23 mars, TAAATTTTTOOOOOOO :D

Helgen va rätt trevlig, fredag natt for jag till Zandra och surrade lite med henne.
Sedan umgicks jag med henne hela dagen. Tanken va att vi skulle hitta på något trevligt på kvällen, men så mådde hon så dåligt så jag for hem. Frida kom upp och sedan blev de bara massa tok :D Men trevligt tok!;P
Söndag jobbade jag mellan 13-21.45 och sedan va de bara hem och sova..

Jobbade bara till tolv idag, skönt som tusan! Även om jag va ledig lördag så känner jag mig helt slut.
Storstädat och lagat mat nu :) Stuvade makaroner och falukorv :D MUMS
Emelie ringde och bjöd in sig själv på middag när jag nästan va klar med maten. Så nu måste jag vänta tills hon kommer. Och hon skulle GÅ dessutom, så de lär ju ta tid ;P
Tror jag hinner svälta ihjäl innan hon kommer !!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0