Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Min sämsta vana är nog att jag är så jävla pedant.
Vissa kan tycka att de är jättebra, för då borde jag ha så rent och fint hemma jämt.
Och de är ju roligt, men samtidigt så är det ju jättejobbigt!
Det tar på psyket, det kan bryta ner en totalt vissa dagar. Jag kan gråta för att jag orkar bara inte, men jag måste.
När jag har främmande också, som lägger saker där jag absolut inte vill ha saker, på bord, golv osv.. Jag vill ha rena fina ytor. En tröja på golvet kan vara jättestökigt för mig, jag kan ligga och titta på den där tröjan och störa mig på den tills att jag blir galen. Men jag vill inte att folk ska känna sig obekväm hos mig, att dom ska vara rädd för var dom lägger saker osv.. så jag kämpar mig igenom dom stunderna, och det har faktiskt hjälpt mig lite.
Jag börjar bli mycket bättre, och de känns jätteskönt :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0