Åldern börjar ta ut sin rätt..

Känner mig som om jag vore 80+, blir dööötrött redan halv åtta på kvällen. Knappt så jag kan hålla mig vaken.
Men jag försöker så gott jag kan så jag inte ska vakna och sedan bli uppe hela natten.
Annars så jobbar jag mest, slutade tolv idag. Skönt som tusan!
For in till stan och dejtade syster en stund, va de tänkt..
Sedan hamnade vi ute i birsta av någon anledning;) Köpte lite ljus bara, och sedan hem..
Tog en prommis och sedan lagade jag apgod mat:D torsk och äggsås, ca hundra år sedan jag åt de. Och de är så jävla gott. jag är nog bäst på att laga mat;)
Nu ska jag snart krypa i säng och sova lite, som jag längtat!!
Imorgon ska jag jobba till 14 och sedan kommer Zandra bort när hon slutat, då blire köttbullar:D Ännu någonting som jag är GRRRYYYYYM på att laga;D
Längesedan jag åt de nu faktiskt, jag och zandra hade ju en period när vi åt köttbullar och sedan paj till efterrätt!
Saknar dom tiderna lite, så gott de va;P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0