A hard work, work ..

Sitter och försöker peppa inför att jobba ikväll, men de går inte allt för bra:P Känner mig inge sugen alls.
Så jag hoppas att kvällen flyter på bra så jag kommer hem någongång :)
Sov ju hos syster inatt, och de va så skönt att komma hem nu för en stund sedan och de va jättefint och jättestädat här hemma:D Inte ens katterna hade stökat till!
Jag storstädade ju igår, skönt att ha de gjort. har tänkt länge att jag måste göra de, men har inte riktigt haft någon större lust eller energi till att göra något. Men igår tog jag mig i kragen och gjorde de.
Så skönt när de äntligen är gjort :)

Ska lägga mig och läsa lite innan de är dax att bege sig ut till Njurunda :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0