Telefonen fooonka :D

Meen, de stog på papperen att de inte fanns något fel att laga. Hmm.. så den lär väl pajja om en vecka igen:O
Däremot så va de ett klistermärke på min display med instruktioner på hur man ska stoppa in laddaren! hahaha
SÅÅÅ efterbliven är jag inte, så jag inte vet hur man stoppar in en laddare! Utan telefonen råkade vara med om en olycka i min soffa med laddaren i!

Tog en bokstavligt talat uppfriskande promenad till Emelie, satan vad kaaallt de va!:O Kallare i stan än hemma tycker jag! Kåånstigt tycker jag.
Emelie bjussade på mat, som jag fick laga ;) haha!



Vääldans gott :) De ser ju inte så aptitligt ut, men de vare :D
Och med tanke på Patriks jättestora visp



Så skulle jag vilja kalla mig själv för mästerkock ;) haha!! Tror att patrik borde skriva upp en visp på sin önskelista till tomte. Den där va inte att leka med.
haha!!

Ska väl snart gå och lägga mig jag, så jag kommer upp imorgon :) jobbar 7.30-12 imorgon bara, skönt med en mjukstart nu när man varit hemma sjuk flera dagar.
Men med tanke på att jag vaknade tolv idag så är jag lite orolig för om jag verkligen kommer att vakna av väckarklockan imorgon:P
Tänkte dessutom ta en promenad till jobbet så jag måste upp extra tidigt!
Är det någon som känner att dom har lust kan någon gärna få ringa och väcka mig halv 6 ;) (JAAAANNICE)

God natt!:)

Kommentarer
Från: Veralena

Bor inte du i kvissle längre? Måste blivit en riktigt lång prommenad in till stan...

2010-11-15 @ 22:49:23
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0