Praaaa

Haft en toppenkväll på jobbet med Karim ! Allting har flytit på och inga problem alls :) Härligt!
DOCK så tappade jag bort honom på lokalen när de va dax att gå hem :O hahah!! Sällan jag tappar bort folk?
Inte bara på krogen märker jag nu, även nykter.
Virrpannan Malin! Hoppas han tog sig hem levande..

Nu är jag lite halvseg, inte så trött som jag borde:P men, men.. Skönt att jag är mycket piggare iallafall!
Ledig imorgon iallafall, ska in till stan och hämta ut min telefon som förhoppningsvis tänker fungilera mer än några vekor nu:P
Sedan tar jag nog en prommis och hälsar på littlesis :) Massa trevligt!

Läsa lite bloggar nu och sedan hoppa i säng och se på en film..

SOV GOTT :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0