Duktig tjej !

Har varit på stan hela eftermiddagen, och det enda jag kom hem med va:

En t-shirt
En tröja
Puder
Läppstift
Och ögonskuggor

Sjuuukt stolt över mig själv att jag knappt gjort av med några pengar alls.
Såg massor som jag ville ha, men inte ville köpa.. En konstig känsla, de kändes inte bra men samtidigt inte dåligt!
När man är van att shoppa gärnet och sedan så är det bara något i skallen som säger nej.
Känns lite jobbigt ändå, men jag vet att de är bra och jag kan vara stolt :D
Kikade efter en vinterjacka idag, men de va dåligt med de. Ger birsta en chans imorgon, måste ha en jacka så jag slipper frysa ihjäl så fort jag går utanför dörren!

På bussen hem (utan musik i öronen eftersom laddaren till telefonen är paj) så insåg jag hur DJUUUUPT imponerad jag blir av trettonåriga tjejer som sitter och gapar och skriker på bussen, pratar knulla med alla dom inte känner och sjunger ge mig en öl.
Fruktansvärt skulle det vara mina barn eller mina syskonbarn skulle jag skämmas ihjäl!
Huuuaa....
Snorungar som är ute och ränner, hänger på navet och röker!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0