Sommar

Skönt att det äntligen är sommar på riktigt :) Man blir lite piggare!
Tråkigt att jag inte har någon dator så det blir så långt mellan uppdateringarna.. Men så är de!
Händer inte så mycket nu heller, jobbar lite grann och de är väl allt!
Har varit sjukt lite jobb den senaste tiden:/ INTE KUL! Men snart går jag på schema så då slipper jag vara orolig:)
I veckan hoppas jag att jag får mycket jobb, sedan är det ju vårruset på tisdag, Lilla Amanda fyller år på onsdag och sedan nästa måndag fyller jag år:D

Igårkväll kom Emelie och Patrik och hämtade mig, så jag spenderade hela kvällen med Emelie och Patrik jobbade :)
Vi sjöng som nå dårar till massa "Ååå, kommer du ihåg den här-låtar" haha;D Tur ingen hörde oss iallafall, för jag kan inte påstå att vi är några sångfåglar direkt:P
Sedan kollade vi på Mamma Mia, eftersom jag är lite efter så hade jag inte sett den än! Skitbra film iallafall:D

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på? Får väl se om det dyker upp något:)

HEJPA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0