Vad ska man säga?

Ja, det blir inte så mycket bloggande eftersom jag inte har någon dator.
Och när jag väl har en dator så har jag inte haft så mycket inspration att skriva!
I fredags va allt bara tok, hundra saker som hände på samma dag och det kändes som om hela världen bara föll samman. Va inte på världens bästa humör så jag skrev lite saker till en person som jag tycker mycket om, de blev massa tjafs och skit av alltihop bara. De känns sjukt tråkigt, men kanske de va bäst så här ändå? Försöker intala mig själv de. Även om jag inte vill att de ska vara så, vill bara att allt ska vara bra, och allt ska vara som de varit och jag vill känna mig som världens gladaste.. Men de är svårt just nu!
Igår bröt jag ihop, hade en klump i magen från att jag vaknade och ville bara komma hemifrån så min helt fantasiskt underbara syster for ner tilll Njurunda och hämtade mig :) Emelie passar Zigge !:)
(Zigge är mammas katt som bor hos mig för tillfället) Så vi for hem till henne i härnösand, åt tacos och sedan spelade Jag, Jannice, Mats och Nyppa pictionary (stavning?).. Så jäkla roligt spel, aldrig spelat de förut. Sedan kollade vi på nån film som jag inte kommer ihåg vad den heter, den va inte så bra heller så de är oviktigt :P
De va skönt att för en stund glömma honom och alla mina bekymmer. Värre när jag skulle sova, låg och läste igenom alla sms som jag fick och som jag skickade i fredags, somnade med en klump i magen och tårar i ögonen.
Drömde en helt fantastisk dröm, men blev så besviken i morse när jag vaknade och insåg att ingenting va verklighet.
Fy fan vad tråkigt allt känns, men jag kommer väl över de här också så småningom. Måste bara vilja komma över de här också, de som är de jobbiga! Jag vill ju inte att de ska vara så här så då är de svårt att gå vidare..

Stannar hos Jannice tills imorgonbitti, åker ner till sundsvall med henne imorgon när hon ska jobba :)
Ska väl umgås lite med dom hära nu !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0