Snart på G hemöver..

Känner mig faktiskt på riktigt bra humör idag, har bestämt mig för att de är dax att lämna mina bekymmer bakom mig och må bra !
Hur kan man inte må bra en sån här dag? Solen skiner och vi närmar oss våren :D UNDERBART!
Har haft en jättebra helg här hos syster:) Tack snälla jannice och Mats, ni är underbara<3
Igår va Ida här så vi spelade pictionary !! Jag och Jannice vann som vanligt alla omgångar ;) Så jäkla bra vi är.
Nu är de snart dax att packa ihop de sista och åka hemöver :) Ska blir skönt att komma hem, men samtidigt lite tråkigt. Saknar Zigge, men de är så jäkla tråkigt att sitta hemma, ensam utan dator !! BUHU :'(
Mamma, jag vill ha en dator när jag fyller år ;)
När jag kommer hem blir det nog en riktigt lång promenad! Skönt som tusan, sedan så ska jag städa lite hemma och hoppas på att de droppar in lite jobb snart så jag slipper få ångest över att sitta hemma.

Aja, ska göra mig i ordning och packa ihop mina grejor.
Sedan brassar vi ner till sundsvall i Jannices "färdkost" som Ida säger :P haha!!!
Vi får se när nästa uppdatering blir, nästa gång jag besöker härnösand kanske ?:P

HEJPA!


Kommentarer
Från: ida

jag vet inte men det är ett himla tjat och färdkost tycker jag:p nästa gång vi spelar kommer ni inte att ha en chans! :D

2010-03-22 @ 22:07:09
URL: http://strindan.blogg.se/
Från: Viktorvilma

Great site keep up the good work

2011-01-04 @ 10:26:16
URL: http://viktorvilma.blogimagine.com

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0