Ooooops..

Skulle ta en liten stödvila förut på 30 minuter, så jag ställde klockan på halv tre.
FEM vaknar jag av att Emelie ringer och väcker mig! KUUUUL...
Ingen trött tjej?:P Skulle kunna sova ett dygn känns de som, så jag behövde nog dom där timmarna.
Nu har jag precis skurat klart hela badrummet, så nu kan vem som helst få slicka på golv, väggar och tak. Så rent är de;)
Har packat ner lite grejor från badrummet nu, lite jobbigt att de är slut på kartonger bara, blir bara en massa små kartonger och påsar. Men de är inte så mycket kvar nuså. Allt som ska packas nu är sånna där överblivna grejor som man inte riktigt vet var man ska lägga dom:P
Ska skaffa mig några sopsäckar också, så jag kan packa ner lite jackor osv:)
Fan, de är nära nu !! En vecka precis idag, och de känns som om den här veckan kommer gå sjukt fort!
Imorgon ska jag jobba till tre, och sedan ska jag umgås med Emelie :) Sover nog där, eftersom vi båda ska upp och jobba på onsdag :)

Just ja, måste säga de.
Jag har ju en lillasyster som heter Emelie, men också en väninna :P
Så när jag skriver Emelie, så menar jag Emelie Wassman
Och när jag skriver Semlan eller hottie, då är de min finaste lillasyster :)

Ska rota mig vidare här i lägenheten nu, sedan är jag fullbokad i sängen framför tvn :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0