Oj vad de snöar!

Snön vräääker ner :) Mysigt, mindre mysigt när man måste ut!:P
Skulle gå i mördarbacken i haga inatt när jag skulle hem, för de första så hann jag inte ens komma till backen förrän jag ramlade!
Sedan blev de 2 vurpor till, ont i rumpan, snö ÖVERALLT och ivrigt letande efter mina nycklar! Kom iallafall ner till navet i tid:P
Slocknade på en gång jag kom hem, och har sovit som en stock ända fram till nu!
Ändå känner jag mig inte utvilad, lite ont i halsen och ont i nacken! Måste ta en ipren och hoppas att nacken släpper, ska jobba ikväll, de blir nog spännande om de fortsätter snöa såhär!:O
Sedan jobbar jag imorgonkväll, och sedan har jag en fullspäckad vecka med jobb! Vad jag vet hittills så är jag ledig på julafton, och jag hoppas att det förbli så :)
För mer jobb orkar jag nog inte ta på mig, efter veckan som kommer har jag fått ihop 157 timmar! De är mer timmar än vad jag hade på schemat i sommras:O De kommer kännas skönt i januari när jag får lika fet lön som den här månaden :D

Skulle egentligen behöva ta mig i kragen och plocka undan lite här hemma. Men de känns liksom inge roligt att diska osv, när de inte är någon ordning på allting liksom.
Tror jag sitter och slöar framför datorn ett tag till, de behöver jag:)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0