Men oj då!

Hur kan de komma sig att jag vaknar halv 6 av mig själv och tycker att de är dax att stiga upp?  haha
Och jag som hade ställt klockan på halv7 och tänkte sova ut lite:P Osis!!

Va nyss in och kollade min lön och blev inte glad.
Hur fan kan jag bara få 12 kr mer än förra månaden, när jag jobbat 9 timmar mer? De lönar sig att jobba åt komunen märker jag!!!!
Måste ringa löne när jag kommer till jobbet och kolla upp de där. de kan fan inte stämma!

Idag flyttar Emelie :) Så jobb till fyra, och sedan ska jag väl agera flyttgumma;P
Mamma tar med sig lite kartonger till mig också så jag kan fortsätta packa, 1,5 vecka kvar för mig :D

Ska väl börja göra mig klar nu, när jag vaknade alldeles för tidigt så kanske jag kan lyxa till det och för en gångsskull se ut som folk på jobbet!:P haha!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0