Jag tänker inte...

lyfta ett enda litet finger idag!! Skiter i att klockan är mitt på dagen, jag har tänt ljus och nu tänker jag bara ta de lugnt :)
Annars brukar de vara så att dom enda dagarna då man är ledig har man fullt upp med något.
Har längtat efter en dag att bara inte göra någonting alls, och idag får bli en sån dag.
Har lite ensammys nu i tre timmar innan Emelie kommer hem. De går oförväntat bra att Emelie bor här, vi är ju van att vara uppi varandra mycket eftersom vi har delat rum stora delar av vårat liv :) Men de är ändå skönt att vara helt ensam ibland. Bara jag!! :)

Igår följde jag med Zandra och Tommy ut till birsta, dom skulle handla lite smågrejor till lägenheten.
Sedan hem till dom och jag och Zandra försökte skruva ihop ett bord! haha, fick nääääästan i två skruvar, sedan gav vi upp! haha, tommy fick göra resten, och då gick de undan :P
Sedan så traskade jag bort till Joel och kikade på så mycket bättre och umgicks lite :) Trevligt trevligt ..
När jag skulle hem sedan så hade herr Lindberg någon jävla väg som vi skulle gå ner till bussen !
Inte något för mig, halt som tusan och jäääättelåååång backe!
Gjorde vinterns första vurpa! haha, fick snö innanför tröjan och ont i vänster skinkan !:P
Herregud, tror inte vintern är så mycket för mig ändå! Men någon måste ju stå för underhållningen också :O

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan bada föttera tror jag :)

Kommentarer
Från: Jannice

Hoppas du inte har allt för ont i stjärten efter vurpan! :)

Men Malin, har du pratat med Marie nyligen eller eftersom du skriver föttera? :P Saknar dig med!!! Puss

2010-12-05 @ 16:26:17
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0