Helt slut!

Jobbat hela dagen, fick jobba med chefen på förmiddagen för de fanns ingen vikarie att få ut!
Kändes lite skumt men de gick tokbra:)
Hem en sväng på lunchen, och sedan en toklugn eftermiddag! In till stan för att kika på en lägenhet!
Älskade lägenheten, hur fin som helst!! Och tjejen som ägde den va supergullig och jättetrevlig.
Men nu blev jag lite illa till mods, får sova på de här. Vill gärna ha lägenheten! Men jag vet inte hur jag ska lösa allt.
Får sova på saken tills imorgon, och hoppas på att allt löser sig.

Tanken va att jag skulle ha en myskväll med lillasyster, men jag är heeelt död! Orkar knappt hålla ögonen öppna.
Min arm har låst sig också, pratade i telefon förut. och när jag skulle lägga ner den i fickan så kunde jag inte räta ut armen. Ringa VC en sväng imorgon om jag inte får någon ordning på den !!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0