God jul !

Blev inte någon uppdatering igår, kände att jag inte riktigt hade tid :)
For upp till mammsen och kjell igår, lugn och skön julafton :) Åt alldeles för mycket mat i vanlig ordning, så jag trodde jag skulle spricka :P Sedan lite julklappsöppning!:D Vääldans trevligt!
Kom hem rätt sent, och då va de bara till att sova, eftersom jag ska jobba idag..

Vaknade klockan fem, skitpigg!!:O Önskar att jag hade kunnat sovit en timme till för nu är jag skittrött!:P
Börjar jobba om en liten stund, och jobbar till klockan fem :) Sedan ska jag dundra iväg in till stan för utgång med Emelie och Maria! Hoppas på att de kommer bli askul trots att jag inte har några kläder som jag känner för att ha på mig!!:S jag har ju bara massa tjocktröjor har jag märkt!:P haha

inte långt kvar till jag flyttar nu :D inte alls långt!! Ska bli skönt att få de gjort så jag slipper leva i den här kartongmisären :P haha

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0