Fööör pigg?

Kan man vara för pigg? Jo, klockan halv elva när man egentligen borde sova. de borde vara olagligt att vara pigg då!
Emelie's flytt gick jättebra igår :) Guuud så mysigt de blev i hennes lilla lägenhet! Att hon flyttat nu gör att jag också vill flytta nu, men de är bara lite mer än 1 vecka kvar :)
Har packat 12 kartonger idag, skulle behöva några fler.. men nu har jag packat de mesta så då kan jag börja känna mig lite lugn.
Hade ingen aning om hur mycket grejer jag hade, vart har allt varit egentligen ? haha!
Känns lite tråkigt nu när lägenheten är så "kal".. Ingen julstämning alls :(

Ska göra ett försök att sova om en liten stund, så jäkla tomt utan Emelie här!
På ett sätt är de lite skönt att vara ensam, men ändå så himla tråkigt.
Saknar henne redan, kanske få åka och sova hos henne någon dag ;)

Imorgon jobbar jag kortdag :D HAAAAALLELUJA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0