Skärtorsdag

Vaknade halv sju imorse, men klev inte upp förrän 7. Gjorde mig i ordning ifall att jag hade turen att få jobba!
Men icke, fick en förfrågan men tydligen va någon före mig!! Typiskt.
Så jag tog och plockade undan lite och åt frukost sedan blev de en långpromenad.
Nu har jag precis duschat, och emelie har kommit hem från skolan så jag sitter vid hennes dator och nördar :P Måste ju passa på innan hon åker hem. Från och med imorgon är mitt hem en datorfri plats :(
Ska tjata med mig Emelie till kvissle en snabbis nu, sedan kommer mamma hit och våldgästar badkaret :)
Ikväll blir de myskväll, är partysugen som ett tok, men de får jag ta en annan dag:P
Får se vad som händer i helgen, har inte bestämt mig än, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0