Piggelin!

Pigg som tusan idag, kanske för att jag har sovit ut ?:P
Annars brukar jag vakna vid åtta även om jag är ledig, lite halvdrygt !!
Har kikat lite på FB och nu sitter jag och skriker på Emelie varje gång hennes väckarklocka ringer.
Fattar inte hur en människa kan vara så trögväckt ?

Igår hade jag och Emelie tokmysigt, Badade fötterna och målade naglarna till att börja med :) Så nu är vi tjusiga!
Sedan så slog vi på en film, waking up in reno. Jobbigt bara att jag inte har någon dosa till min dvd så vi fick se med dansk text!! haha, så nu är vi tokbra på danska. Eller? ;)
Efter att ha kämpat med att förstå den filmen med dansktext så plockade jag undan lite (städfreak) som jag är och sedan slog vi igång nästa film :)
En riktigt lugn och skön kväll !

Ikväll blir de väl nå tok antar jag, ska ju umgås med Frida och de kan ju aldrig sluta bra! Haha, får väl se vilken snödriva jag tycker passar mig bäst ikväll ! hahaha ;)

Äh, nu ska jag ge Zigge lite mat och sedan ska jag väl se om det finns något som vill passa mig att äta idag :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0