Jag vet, jag vet ..

Sjukt dålig uppdate, men jag har inte så mycket tid för sånt :P
60% av min tid spenderas med världens finaste och underbaraste pojke ! och 40% på jobbet.
Har varit lite jobb nu ett tag, men de ser ut att bli lite mer :) Snart går vi ju på sommarschema också så då kan man vara lugn ettt tag.

Igår va mammsen ut till Njurunda och hälsade på :) Bjöd mig på Pizza och sedan slocknade hon på soffan. Haha, min mamma i ett nötskal ? Men de va trevligt iallafall, hon tog med sig Zigge hem också, faktiskt jäkligt tomt utan honom direkt när jag hade stängt dörren :( Saknar den lilla jäveln som spytt ner min vita filt och hårat ner hela min lägenhet så man skulle kunna tro att jag hade tio katter!:(
Så nu är jag ensam igen !
När mamma åkt hem for jag till Nolby och spenderade resten av kvällen med min finaste <3 underbart :)
Så jäkla härligt att vara kär, och att ha någon som bryr sig om en så mycket :) Skulle inte kunna önska mig något mer.

En vecka kvar till sista april, fatta att det snart är MAJ :O Helt sjukt vad tiden går fort. Alltså 1 månad och en vecka till att jag fyller 21 år ;) Wiihooo !! Fan, man börjar ju bli stor nu :p Fast jag känner mig fortfarande som 15, haha.

Näe nu har jag bättre saker för mig än att sitta här:P

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0