Vafan,? har inte jag nyss somnat!

Det känns nästan så. Sista gången jag kollade på klockan så va den 4 . Och klockan 7 va Jannices små "änglar" i full gång ! Känner mig lite halvtrött nu. Inte det bästa att vakna av två gnälliga barn när man sovit i max 4 timmar. Jannice har lyckats somna om en sväng igen, men de kan hon få göra. Hon är så trött och slut jämt så de är bara bra om hon får sova lite extra :)
Barna sitter ju och ritar just nu så de är lite lungt iallafall, lugnet innan stormen ?
Jag sitter och kollar på svampbob fyrkant :P haha!! Så jävla stört barnpogram. Älskar de !:P



ska fortsätta kolla lite på TV... Ingen som har uppdaterat någon blogg än så jag har hemskt lite att göra!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0