Trötter ..

Har precis kollat klart på Idol !
och nu hoppas jag verkligen att alla vettiga männsikor röstar på att Calle ska få vara kvar.
Jag dör om min favorit får åka hem !!

Jannice har precis åkt iväg och skulle mata Maries katter. Sedan blir de väl bara att dega framför tvn.
Är jättetrött just nu så jag funderar på om jag ska tvätta av mig sminket så har jag de gjort iallafall :)

Dom ringde om jobb förut, naturligtvis när jag inte ska vara hemma :(
Men på söndagkväll ska jag jobba iallafall. Hoppas jag får jobba med någon rolig människa. Det finns ju en del personer som jag verkligen lider av att jobba med, det är alltid pinsam tystnad. OCH HUR KUL ÄR DERÅ?
Vi får se vad de blir för tok som jag ska spendera söndagkvällen med.

Jag har kommit på att jag vill ha en ny soffa! Men de finns inte pengar nu.
Men jag ska försöka spara undan lite så småning om så jag kan köpa en!
Det är mycket man vill ha.

Jag har precis försökt hjälpa Jannice att skruva ihop en expidithylla från IKEA. JAG HATAR IKEA!! allting i tusen bitar och jag fattar inte ett dugg av beskrivningen dom skickar med.
Jannice fick göra de mesta själv medan jag satt i lite plugg här och var :P

Nu ska jag tvätta ansiktet och sedan ska jag se om det är något bra på TV :)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0