Promenad i kylan!

Istället för att ställa mig i en varmdusch så tog jag en promenad med Mikaela :) Väldigt trevligt ..
Va ute ett bra tag och nu känner jag mig alldeles för pigg för att kunna gå och lägga mig:P Hehe!
lite tråkigt att det har blivit så kallt bara, och smart som jag är så glömde jag mina vantar hemma. VILKET JÄVLA ARSLE JAG ÄR IBLAND. nu är mina fingrar jättestela så jag kan knappt skriva.
Nästa gång får jag inte glömma vantarna :P Hoppas det blir fler promenader också, skönt att komma ut i friska luften och snacka lite skit.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok :) Härligt.
Imorgon så får vi se vad dagen har att erbjuda, lite jobb hoppas jag på iallafall..

Mats fyller 25 år imorgon så jag säger väl grattis i förskott till honom ;P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0