Måndag.

Imorse ringde dom och väckte mig så jag fick jobba mellan 7.30-17 :) Good good.
Desvärre så har syrran skola igen så hon har åkt hem :( BOOORING! Men jag hoppas på mycket jobb i veckan så att tiden går fort. Blir lite smått långtråkigt när man sitter hemma.
På torsdag är det kalas i härnösand inbokat iallafall :)

När jag kom hem från jobbet idag så slängde jag i mig lite mat och sedan for jag och Ted till Alex som har flyttat:) Jättemysig lägenhet, och en superfin utsikt över havet! Nästan lite avis ;P Eller mycket avis !! haha..

lite tråkigheter har de hänt idag :( När jag kom hem, kollade min farmville så hade ALLA mina pumpor dött. dvs, allt som jag hade planterat . Lite smått less, men nu har jag kommit upp i level 11 så snart är jag ikapp Emelie och Patrik ;) Jag vill inte vara sämst !! haha

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag gå och sova. Är lite småtrött efter dagen :)
Go kväll !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0