Måndag !

Vaknade i panik av att jag råkat trycka på fel knapp när dom ringde om jobb.
Skyndade mig att ringa upp och jag skulle jobba i skottsundsgruppen till klockan tolv.
Eftersom Ted börjat sju skulle jag gå ut med unique innan jag stack iväg också. Stress stress stress.
I sista sekund upptäckte jag att min plånbok va borta!! AAAAAAH, jag hade tappat bort den.
Skrapade ihop lite pengar till bussen.
Jobbade till klockan 12 och sedan for jag med Madde till stan där vi strosade omkring några timmar :) Trevligt som tusan.
Nu har vi främmande av Emelie och Patrik ! Dom ska väl snart åka hem för jag måste sova. Ska upp tidigt imorgon och jobba.
Efter jobbet så ska jag in till stan och vänta på att Emelie slutar, sedan ska jag följa med henne och PatteJ till birsta. Ett jäkla rännande var eviga dag:P

Aja, ska vara lite social innan dom sticker.

Plånboken är återfunnen iallafall, den låg i Gunillas bil ! Henne jag åkte med hem från jobbet igår.!!

Kanske uppdaterar en sista sväng innan jag somnar, ska se Idol först bara och se vilka som går vidare.
Håller alla tummarna i världen för Calle och Jon som är två av mina favoriter :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0