Kvällens höjdpunkt!

Snart börjar IDOL :) eller om en halvtimme ;P Men så länge som jag väntat så är de ju snart.
Typiskt att dom bra pogramen ska skjutas upp bara för att de är fotboll och skit. :(
Ted har precis åkt in till stan och ska gå på bio med någon människa, så då kan jag titta på IDOL helt för mig själv utan att höra någon som kommenterar allt.
Ted hatar idol så han sitter bara och drygar sig hela tiden, asirriterande !!
Själv så älskar jag IDOL, eller det är mest bra nu i början när man ser alla dessa människor som gör bort sig :D Det får mig att känna mig ooootroooligt smart! hahah...

Men en sak med IDOL som är ganska sjuk är ju att man först träffar en jury(inte baggarna och han den fula) utan några andra. Och sedan får man komma till den auditionen som går på TV . Dom som går vidare tror ju att dom är bra, inte så konstigt att dom blir så förbannade och grinar som nå tok när dom inte kommer vidare och dom säger hur dåliga dom är.
Aja, de rör ju inte mig så mycket !!
Andras olycka är mitt nöje ;P hahah.. Gud så elak jag låter, men jag är nog inte den enda här i världen som skrattar när andra gör bort sig och beter sig som nå fåntrattar ! Eller hur?

Aja, nu ropar soffan på mig :)
HEJPA!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0