Kvällen igår!

Dagen började med att jag och Semlan va slö och hade inte lust till så mycket alls.
Satt i pyjamas ända fram till klockan va 1 :P
Sedan kom vi på att de kanske skulle vara roligt att parta lite, så vi hoppade in i duschen, gjorde oss i ordning och åt en panpixxa :) Mums. Sedan for vi till patrik en snabbis och sedan vidare till Jimmy!
När vi skulle med bussen skyndade vi oss som nå tok!! Emelie skrek: skynda dig, fan vi missar bussen. När vi kommer ner till busshållplatsen kommer vi på, just ja!! Vi vet ju inte ens när det går en buss! hahaha. Systrarna Lundberg i ett nötskal ?
Stod och väntade i 20 minuter tills bussen kom:P Väl utanför Jimmy så kan vi inte portkoden och vi har inga pengar på telefonen så vi kan inte ringa honom. TYPISKT!! väntar och blir lite smått less. Efter en liten stund så sticken geniet Jimmy ut huvudet och säger koden. (Han hade gett oss fel kod först.) . Sedan så blev de lite charader och massa alkohol, ME LIKE!! Dansade så svetten rann, jag tror att jag dansade konstant i två timmar, om inte mer! haha..
Jag och Emelie va som vanligt gladast och det märks verkligen att vi är systrar ibland. Lika galen båda två :D

Runt halv tolv tiden skulle vi dra ner på stan, Jimmys kompis Danne hade fått i sig LITE VÄL MYCKET alkohol och mådde inte alls så bra. Så han bad om vatten, smarta Malin skulle skojja till det lite och gav honom ett glas och sa: här har du lite vatten. bara de att jag skämtade, det va ett stort glas med MARTINI!! hahahha, de va ju meningen att han skulle smaka och känna att det inte alls va vatten, men karljäveln halsar hela glaset innan han fattar nå !! hahaha. Typiskt mig, ;P

Han kom ju in på krogen iallafall, även om han inte va så rolig:P
Träffade lite gamla klasskompisar från söråker och så :) Så de va jättetrevligt.
Patrik hämtade upp mig och Emelie vid halv tre tiden och då bar de av till Max för lite fyllekäk och sedan home sweet home. Somnade på en gång jag kom hem !! Sjukt trött efter en kanonkväll :)

Emelie kom hit runt ett idag, så vi har bara slöat, pratat om gårdagen och tittat på film !
Nu ska jag joina henne i soffan, sedan ska väl hon plugga lite innan hon far hem och jag ska gå ner och boka tvättstuga :)

Ska lägga in dom få bilder jag knäppte lite senare !:)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0