Go kväll.

Har plockat och grejat lite nu !! Dammsugit de extremt skitiga golvet osv. Imorgon ska jag torka av lite här !
Orkar inte göra mer ikväll.
Är trött som jag vet inte vad och känner mig riktigt grinig och less på allt.
Kan jag bara få bli lika glad som häromdagen ? Kanske imorgon :) Jag tror det iallafall.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen, läsa veckorevyn och kanske sova mig lite:) Det är ju jobb imorgon också.
Fast imorgon jobbar jag kväll, skönt som tusan :) Då får jag lite sovmorgon plus att jag hinner dammtorka innan jobbet.
På Tisdag står tvättning på schemat 6.00 .. Om det inte blir jobb vill säga! Hoppas ju på lite jobb iallafall:)

Aja, god natt allihopa. Kan jag inte somna så kanske jag tar en sen uppdatering senare.

HEJPA!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0