Fullt upp!

De bidde inge birsta, men jag for in till stan och träffade semlan iallafall:) Gick och fikade och tog en sväng på stan :)
Sedan så följde hon med mig hem, och nu har hon fixat sin blogg.
Imorgon ska jag ta och hjälpa Madde med hennes!:)
Har ju ett vettigt pogram nu så då går de lite bättre :D

Ska jobba imorgon, fm bredsand em kvissleby. Kommer att bli en lååång dag, har inte jobbat i någon av dom grupperna tidigare så de kommer bli mycket att ta in.
Känner mig lite halvrisig också så jag hoppas att jag orkar ta mig igenom dagen.
Idag har jag varit frusen och skakat hela dagen. Inte alls pigg, hoppas att det inte är nå feber på G bara.
Har tagit en ipren och hoppas att det ska hjälpa :)

Nu ska jag tvätta ansiktet och sova, imorgon måste jag kliva upp tidigt så jag hinner duscha.
Har inte orkat duscha nu ikväll, så då får jag ta de imorgon bitti !!
Shit, jag kommer vara helt slut imorgon :P
Vill börja läsa en bok som jag köpt men de hinns liksom inte med. Börjar jag läsa kan jag inte sluta så jag måste ha en dag på mig att läsa ! haha

Aja, ska stänga ner datorverksamheten för ikväll nu!
God natt :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0