Fit for fight !

Nu har jag äntligen gjort mig klar och snart ska jag traska ut till bussen :)
Tänkte först att jag skulle ta de lungt och inte stressa, men de va tur att jag skyndade mig:P Annars hade jag aldrig hunnit. Haha!!
Kom på för 10 minuter sedan att fan jag måste packa också. Men nu är de gjort iallafall..
Sitter och lyssnar på Lady Gaga - Paparazzi . Så jäkla skön låt :)




I morse när jag vaknade kände jag mig trött och allmänt grinig. Va inte alls sugen på att visa mig ute bland folk.
Men nu har det vänt. Är på stålande humör just nu ! Har en sån där "lycklig känsla" i magen som jag kan få ibland utan att jag vet varför egentligen. Det bara pirrar i hela kroppen och det känns som om livet leker.
Jag har kommit på att livet är mycket roligare om man är glad och struntar i alla småproblem.
Jag brukar kunna hänga upp mig på små saker och vara grinig över de i flera dagar. Dom dagarna är som bort blåsta.
Nu känns det som om ingenting kan komma i min väg, jag skulle kunna tackla vilket problem som helst.
TJOHO !! LIVET LEKER :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0