FARMVILLE ?

Syrran har tjatat på mig om farmville, så jag tänkte okej då..
Men OMG, de mest långtråkiga jag varit med om ! Hua. .

Det gick bra att jobba idag även om jag har lite ont i fossingarna, men de får man ta:P Gick över till bommengruppen (där jag normalt jobbar) och surrade över lunchen, sedan så tog jag mig hem och jag har inte gjort mer än att suttit här vid datorn och läst bloggar:P
Jag håller på att bli tokig på alla dessa bloggar, måste rensa lite.. När man har 150 nya inlägg på 5 timmar att läsa så har de gått för långt. Jag måste göra en rejäl utrensning på bloglovin !:P Haha..

Ikväll vet jag inte vad som ska hittas på. Ted slutar 4 idag så vi kanske tar oss en tripp och hälsar på någon. Vem vet? Eller så städar vi förrådet och sedan latar oss på soffan ?
Jag måste iallafall lägga mig tidigt ikväll. Eller tidigt och tidigt, senast klockan 23. Jag måste vara redo IFALL dom ringer imorgon.
Nu börjas de igen, man ska hela tiden förbereda sig på att det KANSKE blir jobb. Oftast ringer dom bara när man redan har fullt upp :( Men man kan ju alltid hoppas.
Önskar att jag hade ett riktigt jobb, schema, rutiner och en fast inkomst. Men de är väl bara att drömma om i dessa tider.
Men jag mår inte bra av de här, att inte veta om jag får jobba något eller inte.. Jag blir sönderstressad pga det!
Tråkigt men sant.

Snart fyller Nora år :) Eller snart, haha.. det är nån vecka kvar. Men snacka om att tjejen blivit stor, hon har börjat på 6års liksom. Helt sjukt, känns inte som om de va längesedan jag gick på 6års.. Min syster är ändå bara 25 och har en sån stor dotter. Ja, tiden rinner verkligen iväg.
Jag har köpt världens sötaste present till henne iallafall, en HELLO KITTY ryggsäck :D Hon hade inte ryggsäck så då köpte moster malin en :) Jag är nästan avundsjuk på den ryggsäcken, tänk om de fanns så fina när jag va liten.

Aja, nu ska jag gå ut med hunden en sväng innan Ted kommer hem. Sedan får vi se vad som händer:)

Kommentarer
Från: Karla

Fårse blandade. Vi e blir runt 10 fårse kanske fler åh. Ta me dig en vän:-)

2009-09-03 @ 16:14:48

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0