Dålig uppdatering idag !

Men jag har mått som jag gjort :P Vaknade klockan halv två och sedan dess har jag bara tyckt synd om mig själv för att jag är bakis !! haha..

Dagen igår började med att jag Jannice och Emelie for till huljen på loppis. Fick faktiskt ihop en bra slant :) Trevligt trevligt.. Sedan så for vi till birsta och kikade lite, de va bara skit där, inte alls mycket att se.
Sedan for vi hem och gjorde oss klara, vidare till Patrik. Jag mitt pucko glömde telefonen hemma så där satt vi utan kontakt med omvärlden :P haha!!!
For ner till stan vid elva tiden eftersom bussarna går cp tider :P
Satt på Svenssons en stund med mamma och Kjell tills vi tröttnade på dom och sedan vidare på BK, seriöst jag lovar mig själv att aldrig mer gå dit. Sämsta krogen som finns.
Dom spelade skitmusik som vanligt, några vettiga låtar dök upp så jag och jannice dansade som tok under den tiden. Emelie dök upp lite då och då också :P
Sedan så träffade jag massa gamla kompisar !! De va riktigt roligt, människor som man inte pratat med sedan sjuan. Superkul.
Vi va hemma vid halv 5 och jag och jannice slocknade på en gång..

Emelie har precis färgat håret på mig, så nu ser jag ut som tintin.. Jobbigt värre!
Måste köpa silverschampo imorgon om jag vågar mig utanför dörren, ser inte klok ut i skallen...
Jag som hade sån fin hårfärg innan som jag va så nöjd med :( Nu är allt sabbat, jävla skit. Så jag är på världens sämsta humör.
Ska måla naglarna och sedan ska jag sova !

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0