Blä!!!

Mitt hår vill inte alls vara med mig..
Igår försökte jag och Emelie göra lite nya slingor på mig, men räckte färgen ? ne, två jävla förpackningar räckte inte. Mitt hår är så torrt att det suger åt sig färgen på en gång.
Fick bort lite av de oranga, men då vart de pissgult istället. Har köpt silverschampoo nu, och jag börjar redan se bra resultat :) skönt de iallafall, gult hår kommer nog aldrig att vara snyggt ! Hua.

Jag och Emelie sov hos Patrik igår för han va hos Alex. Och jag kan lova, så skönt som jag sovit i den sängen inatt har jag nog inte sovit på flera månader. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade.

Aja, nu ska jag lägga mig framför tvn en stund.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0