A hard work work ..

Har precis gjort mig klar och nu väntar jag på att få åka och jobba !
Har piggnat till mig lite sedan i morse så de går nog bra :) Det går alltid bra, eller oftast iallafall :P
Väntar på att Gunilla och Ulla ska jobba klart så liftar jag med dom till lokalen! Slipper jag slösa pengar på buss iallafall, dom rånar ju fan en .

På lördag ska jag, Jannice och Emelie sälja grejor på loppis i Huljen ;D Haha, det blir nog skoj. Ska rensa förrådet och se om jag hittar nå spännande. De va väl mammas idé att vi skulle göra de antar jag. Jannice ringde sa de till mig. Och hennes ord är min lag :P hahah!! Nästan iallafall. Sedan på lördagkväll blir det nog utgång . Jää!! Någon mer som är sugen ? Det är bara att slå en signal:)

Aja, nu ska jag plocka ihop lite grejor :)


Kommentarer
Från: Hanna

fiin blogg (: kolla gjärna in min (:

2009-09-14 @ 16:50:49
URL: http://hanniizhzetterberg.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0