Sovmorgon !

Vaknade klockan 12 idag, helt ovetandes om att jag faktiskt levde :P
Skönt att få sova ordentligt, vaknade inte ens när mikaela gick till jobbet.
När jag vaknat så satte jag mig på blocket och letade lite soffor hittade en som min mama har fixat åt mig nu :) Tack underbara mamma<3 så nu behöver jag inte bekymra mig om de längre.
Runt 14 tiden tog jag och Madde en promenad till kvissleby och handlade. Två flugor i en smäll, super!:) Gick bort lite kalorier på vägen dit som vi sedan åt igen när vi kom hem :)
Jag gjorde ordning tacotårta till mig och Mikaela idag !:D MUMS..
Nu sitter jag och kikar igenom lite bloggar, ska snart tvätta av ansiktet så jag slipper bekymra mig om det när jag är jättetrött sedan :P 

Imorgon blir det jobb i bredsand!

HEJPA.


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0