A hard work, work

Nu har jag varit vaken i exakt 1 timme och tio minuter! Orkade inte duscha igårkväll så jag blev tvungen att göra de nu istället!
Jag är verkligen inte sugen att jobba idag, mina ögon går i kors och mitt huvud känns som en bomb som vilken sekund som helst kommer att sprängas! Men jag har inte så mycket till val, jag måste ju ha pengar.
När jag kommer hem sedan så ska jag inte göra absolut någonting. Skulle egentligen behövt åka en sväng till mamma med hennes laddare osv, men jag orkar fan inte. SRY MAMA! kommer kanske imorgon om jag inte ska jobba :)
Har fått jobb för nästan hela veckan nu :) Känns skönt som tusan. Mest kvällar också :)

Så här jättepigg är jag halv 7 på morgonen !


Aja nu måste jag springa ut till vägen för snart kommer min skjuts!
Uppdaterar lite senare :)
HEJPA! sov så gott nu på morgonkvisten alla bakfulla lyckostar !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0