I'm back !

Har inte haft någon dator den senaste tiden eftersom jag flyttat nu :)
Har inte någon dator nu heller, utan jag sitter vid Maddes.
Flytten har gått bra, trivs superbra i min nya lägenhet ! Allt känns super för tillfället.
Jag kan nog inte vara lyckligare för tillfället. Har återfått kontakten med lite gamla kompisar också. Ja, som sagt, de kan inte bli bättre :)
Den senaste tiden har mitt liv mest innehållit jobb, jobb och jobb:P

Idag ska jag flytta mina sista grejor ur förrådet, sedan är jag helt klar :) Nu saknas bara lite mattor och tavlor, men de kommer väl de också någon gång.

Tänkte bara uppdatera och låta er veta att jag lever:)

Kommentarer
Från: Lisa

Sorry att jag inte har hört av mig! Det är så jäädra mycket med allt just nu. Men vi får boka in nån dag ordentligt så att vi ses och så jag får se din nya lägenhet! :D

2009-11-17 @ 18:06:55
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0