Första advent !

Jag hade skitroligt i fredags :) Längesedan jag hade en sån toppenkväll!
Igår vaknade jag klockan åtta, mensvärk för tusen och årets värsta bakfylla. Låg i soffan med en riskudde i några timmar och sedan klev jag upp och städade undan fredagen  :P
Vidare in till stan där kusin Rickard plockade upp mig och syster, sedan vidare till härnösand på dop!
Emelie och jag kom hem runt nio, såg en film och sedan slocknade jag på en gång! haha..

Idag känner jag mig riktigt utvilad, lite less på en viss person men de går nog över :)
Ska jobba ikväll så jag ska snart ta och göra iorning lite mat!
Sitter och lyssnar på musik nu och funderar över en massa saker.

Jag har redan pyntat och bytt gradiner här hemma, de är skönt :) skulle behöva köpa en julstjärna till vardagsrummet :) Men annars är det så juligt och fin här hemma! Idag får man ju tända första ljuset i staken också. Jag brukar göra de till frukost men jag har inte ätit någon frukost idag så jag får göra det ikväll istället när jag slutat jobba :)

Aja, nu ska jag greja lite !!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0