Världens äckligaste hamburgare!!

Jag måste bara berätta om den värsta hamburgare jag någonsin sett.
Tyvär har jag ingen bild på den, men det räcker nog om jag berättar om den :P

Jag Ted och Andreas va på sibylla i lördags, Andreas beställer ett 90's mål. Okej, inget fel på de.
Men sedan när han skulle säga vad han ville ha på :

Dressing
Sallad
Senap
LINGONSYLT
RÄKSALLAD
och lite mer av de vanliga.
Kommer inte ihåg allt han hade på för jag hängde upp mig på att han hade både lingonsylt och räksallad !!
FYY FAAAN.. jag kände hur alla smaker blandades i min mun och fyy fan´!! HAHA. skulle ta en bild på den men jag hade inte med mig kameran.

Någon annan som har konstiga saker på hamburgarn?

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0