Tvättar

Nu är de tvättning på G. Eller på g och på g, jag har tvättat sedan klockan 6 :P Skönt att vara uppe den tiden ändå. Alldeles tyst ute och ja, mys :) Har hittills tvättat 7 maskiner. 1 kvar, men de är sängkläderna så jag väntar med de tills gubben vaknat !
Har städat och torkat golv i korridor, och tvättstugan idag + torkrummet som jag inte ens använder:P haha!! Vaktmästaren kom ner och skulle fixa något så han torkade av skorna noga när han gick in och sedan när han såg mig sa han: Ojojoj, här va de städning på G. Och vad gör du vaken nu ! Haha.. Alla blir så chockade när en 19årig tjej tvättar från klockan 6 :P
Den tiden är de ingen annan som tvättar så då har jag båda tvättstugorna för mig själv plus att det inte luktar illa från rökare som tvättar:P

Aja, nu ska jag ner i tvättis igen. Sedan blir de dammsugning och en långpromenad med hundarna :)

Kommentarer
Från: sannie

ha en fin dag! :)

2009-05-14 @ 08:34:46
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Från: karla

Ja samma här då ingen ser på typ :P jo man är ju dum som tänker så igetligen är det ingen som stirrar man är ju bara så dum :P hur är det med dig då?

2009-05-14 @ 08:48:55

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0