Ren och fin !

Har precis tagit mig en dusch :) Härligt som tusan ..
Har också sköljt munnen med hexident så nu efter 2 ipren och lite munskölj så är smärtan borta :)! Men den kommer nog tillbaka ikväll. Dock är svullnaden fortfarande ivägen och ibland upptäcker jag att jag sitter och tuggar på svullnaden :P Inte bra, men de är ju omedvetet så jag får väl lite för de sedan då!!

Igår kväll låg jag i sängen och skrev upp massa saker jag vill köpa, så jag hoppas att jag får presentkort när jag fyller år. Helst på Gina Tricot. Har hittat massor med kläder jag vill ha där :P Dessutom behöver jag lite baslinnen och sån nu till sommaren. Lite kläder att jobba i skulle inte heller vara fel :P Lite jobbigt att behöva jobba i samma kläder som man använder till vardags :/ inte så fräscht med tanke på vad jag gör! Men de är ingenting jag kan göra något åt när inte jag har pengar !:P

Nu ska jag föna håret och sedan ska jag springa ut med lilltrollet :) Unique är ju i ovansjö idag. Ted också för den delen, han skulle hjälpa pappa sin med något som vanligt när han är ledig :@
Tänka sig att dom alltid har saker dom måste ha hjälp med just när han är ledig. Kan inte komma ihåg när han va hemma en HEL ledig dag faktiskt. Störande med tanke på hur mycket han jobbar och hur sällan vi träffas :(

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0