Oj oj, vilken kväll !!

Hade superroligt igår!!  Tack för alla fina presenter och för att ni gjorde min kväll, allihopa :D
Dock så drack jag en aning för fort, men de är roligt de med. Haha!!

Idag är jag bakfull som aldrig någonsin tidigare!! Mådde piss i morse, sedan vart de bättre en stund under dagen. Men nu är de tillbaka igen.
Har varit i birsta och shoppat för mina presentkort som jag fick igår :) De vart 4 linnen, 1 par jeansleggins, 1 klänning och ett par skor :) Trevligt med lite nya kläder!!

Nu ska jag slå ner huvet på soffan en stund och vänta på att gubben kommer hem. Han är ute och gör nåt med Andreas :)

BTW, SATAN VILKEN VÄRME!! hur underbart som helst.. skööönt

Bilder från gårdagen kommer senare!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0